תומר סגיס זכה, בפעם השנייה ברציפות, בפרס 'האריה השואג'

צבי הדס No Comments on תומר סגיס זכה, בפעם השנייה ברציפות, בפרס 'האריה השואג'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר קבוצת 'קוקה-קולה ישראל', תומר סגיס, קטף זו השנייה ברציפות, את פרס 'האריה השואג'. לפרס היוקרתי של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל הוגשו השנה למעלה מ-40 קמפיינים.

כאמור, גם בשנה שעברה זכה סגיס בפרס, בגין קמפיין ההשקה של מותג המשקאות 'פיוז-טי' שהפך מיד לאחר השקתו למותג המוביל בקטגוריית משקאות התה הקר. הזכייה השנה הוענקה לסגיס בעבור קמפיין השקת גבינת 'נעם' – הגבינה הצהובה של טרה ללא חומרים משמרים.

באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור הדגישו כי הרמה המקצועית של העבודות שהוגשו הייתה גבוהה ביותר והשופטים בתחרות ציינו כי המגוון הרחב של העבודות והעושר היצירתי של העבודות, הפכו את עבודת השיפוט למעניינת ומאתגרת במיוחד. בראש חבר השופטים עמד הפרופ' חיליק לימור ובצוות השופטים עצמם נמצאים אנשי יחסי ציבור בכירים, דוברים, עיתונאים ועורכים בכירים, אנשי שיווק ומרצים לתקשורת מהאקדמיה.

תומר סגיס מסר לאחר הזכייה: "תודות לאיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל על הבחירה. הזכייה הינה תוצר של עבודת צוות מנצחת בה שותפים תותחי השיווק המופלאים של 'טרה' שמובילים סדר יום צרכני חדש, משרד יחסי הציבור 'דני לוי תקשורת' שהצטרף ערב ההשקה והוכיח מקצוענות ושותפות שאין כדוגמתם ואנשי מערך יחסי הציבור במגזרים השונים בהם 'מימד', שהעניקו למהלך ערך מוסף ייחודי במגזר החרדי והדתי בו הם פועלים"



0 תגובות